Vše o nákupu

Vyřizování objednávek: obchod@premiumzbozi.cz (odpověď běžně do 24 hod.)
Zákaznická linka: +420 774 666 833 (běžně po-pá 8-16)

Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si prosím 4 nejčastější dotazy.
Můžete zde najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas!

  • Jaké způsoby dopravy objednaného zboží nabízíte a kolik doprava stojí?


    Vaše zboží vám rádi doručíme v rámci ČR za 99 Kč Zásilkovnou na adresu, za 129 Kč přepravní společností Česká pošta a.s. nebo si můžete zboží vyzvednout osobně na jakékoliv pobočce Zásilkovny za 89 Kč.

    Menší zásilky (nejčastěji vůně do auta, do 5 ks) doručujeme i prostřednictvím České pošty formou psaní za 39 Kč či doporučeně za 79 Kč.

    Novinka: Nakupte nad 1000 Kč a máte doručení na pobočku Zásilkovny zdarma!

  • Jak můžu uhradít vytvořenou objednávku (způsoby platby)?


    Online platbou kartou
    Zboží zaplatíte okamžitě platbou přes platební bránu Shoptet Pay.

    Bankovním převodem
    Zboží zaplatíte předem, dle zaslaných platebních pokynů.
    Po připsání částky na náš účet 115-5895810217/0100 vám zašleme vámi objednané zboží nebo dle dodacích termínů vybraného zboží.

  • Jaké jsou dodací lhůty?


    Zboží standardně dodáváme do 1-2 dnů.
    Délka dodání pro produkty s návrhem na míru je 14 dnů.

     

Nenašli jste odpověď na váš problém?
Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Váš požadavek se pokusíme vyřešit co možná nejrychleji.

Obchodní podmínky e-shopu.

 

Zpět do obchodu